10.04.2019

Що робити, якщо ви розбили пляшку в супермаркеті? Як захистити свої права споживача?

Я розбив пляшку в супермаркеті, що робити?

Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові.

Якщо адміністрація/охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару - вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.

ВАЖЛИВО! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.

Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення - посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється вимога оплати продукції без згоди споживача.

Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/пошкоджений товар і відмовляються скласти акт  порушення на місці - викликайте поліцію!

Куди звернутися за допомогою?

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло, і ваше право було порушено – звертайтеся:

- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80 

- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби

www.consumer.gov.ua

- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213  103