29.12.2020

Для зручності клієнтів: графік роботи ДТЕК Одеські електромережі на новорічні свята

ПРЕСРЕЛІЗ 

Для зручності клієнтів: графік роботи ДТЕК Одеські електромережі на новорічні свята

Одеса, 28грудня 2020

Попереду – новорічні свята. А ще – «гарячий» період передачі показів лічильників за використану електроенергію перед закриттям фінансового року. Піклуючись про зручність клієнтів, фахівці ДТЕК Одеські електромережі надаватимуть повний перелік послуг протягом усіх новорічних та різдвяних свят. Передати показання та повідомити про аварію можна онлайн, не виходячи з дому. Сервіси доступні 24/7.

ДТЕК діє в інтересах суспільства. Для зручності та безпеки клієнтів в умовах пандемії ДТЕК Одеські електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації. До послуг жителів Одеської області – широкий перелік варіантів зв'язку за допомогою яких можна передати покази, оформити заявку на візит фахівця або поставити запитання, що стосуються послуг розподілу. Це – сайт компанії, особистий кабінет,мобільний додатокLineofLight,Telegram та Viberчат-боти, електронна пошта call-center@oblenergo.odessa.ua, офіційні сторінки у Facebook та Instagram. Також клієнти можуть звернутися до кол-центру (048/068/095) 790-90-90. Всі сервіси доступні в цілодобовому режимі.

«Кінець року – завжди «найспекотніша» пора закількістю дзвінків та звернень, що, звичайно ж, позначається на швидкості з’єднання зкол-центром компанії. Для більшого комфорту радимо клієнтам користуватися онлайн каналами зв'язку. Вони завжди під рукою 24/7», – розповіла Анастасія Наугольнікова, керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Одеські електромережі.

Нагадаємо, в 2020 році ДТЕК Одеські електромережі запустив додаткові онлайн канали комунікації. На початку 2019 року лише 20% популярних послуг можна було замовити онлайн. Сьогодні цей відсоток збільшився до 45%. Вони допомагають клієнтам заощаджувати свій час, зберігати дистанцію та вирішувати питання у декілька кліків. Всьогоз початку 2020 року фахівці компанії обробили близько двох мільйонів звернень клієнтів: майже 1,9 млн дзвінків, 127 тисяч звернень у центрах обслуговування клієнтів, 22 тисячі електронних листів.

 

Компанія розширила функціонал особистого кабінету для юридичних осіб. З’явилася можливість реєстрації онлайн. З червня 2020 року в кол-центрі працює IVR-меню. За допомогою голосових підказок клієнти можуть самостійно, без з’єднання з оператором, дізнатися про планові відключення, повідомити про аварії чи передати покази лічильника.

 

Крім того, через сайтможна:

 

Важливо:Зверніть увагу, що під час карантину прийом у Центрах обслуговування клієнтів відбувається лише за попереднім записом.

Покази лічильників необхідно передавати до 4 числа кожного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти не передають покази, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

 

 

Довідка

ДТЕК Мережірозвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Ринат Ахметов.

. . . .

З повагою

відділ із комунікацій

ДТЕК Одеські електромережі

Тел.: +38 (050) 4459995

E-mail: pr@oblenergo.odessa.ua